Pohľad do vlastného vnútra

Už na sklonku minulého tisícročia sa začalo čosi diať. Nielen množstvo žien, ale aj počet mužov sa v imidžových poradenských štúdiách prudko zvýšil. Všetci sa začali viac zaujímať o módne vzťahy a výraznejšie starať o svoj výzor či kvalitnú vôňu, dôsledne vyjadrovať širší potenciál krásy a mužnosti...

Ľudské telo potrebuje pravidelnú údržbu a kontrolu, a to nielen v rámci „estékačky“, ale vždy, keď sa mu niečo nepozdáva

Do popredia sa dostávajú predovšetkým „obalové zmeny“ – vzhľad a dojem. Hoci túžba vyzerať lepšie a cítiť sa príťažlivo nie je vlastne ničím objavným. Iba bola v západnej i východnej kultúre na niekoľko desaťročí potlačená. Počas prvej polovice 20. storočia sa mužský vzhľad a vystupovanie vyznačovali striedmosťou – každé odbočenie muža do oblasti módy, kozmetiky, parfumov, šperkov či dokonca farieb bolo považované za istý druh odchýlky, za príznak zoženštenosti. Chlap bol však vždy „pávom“ ľudského rodu a dnes je to čoraz markantnejšie zo všetkých stránok. Ako keby sa chcel vyrovnať ušľachtilosťou žene...

Článok pokračuje pod video reklamou

Na zlepšenie svojej skutočnej zdravotnej situácie však ženy ani muži zatiaľ až tak nemyslia, hoci s ňou vzhľad či výzor, ale najmä komfortný vnútorný pocit a všemožné schopnosti výrazne súvisia. Ani tu vlastne nejde o novinku. Takáto stránka osobnosti bola u človeka do určitého veku a objavenia prvých ťažkostí vždy v úzadí. Pritom ide o paradox. Napríklad v prípade svojho „najlepšieho priateľa“ – automobilu – ľudia takmer vždy dbajú na jeho imidž: farbu, lesk, vonkajšiu i vnútornú čistotu, správne nafúkané pneumatiky, funkčné audio či pekný interiér. V popredí výraznejšej pozornosti je však aj priehľadnosť skiel, dopĺňanie pohonných látok alebo iných tekutín, správna funkcia bŕzd a predovšetkým kvalitná činnosť motora. Ale takisto jeho pravidelná údržba i kontrola, a to nielen v rámci „estékačky“, ale vždy, „keď sa mu niečo nepozdáva“. V súvislosti s vlastnou osobou tak ľudia zväčša nekonajú...

Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4BRA na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:
Odomknite si článok - prihláste sa alebo si predplaťte Sme.sk
Vyskúšajte predplatné za 1€ týždenne. Staňte sa predplatiteľom už za pár sekúnd. Pošlite SMS s textom C4BRA na číslo 8787, alebo kliknite na tlačidlo s textom SMS a odošlite predvyplnenú SMS. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti predplatného Sme.sk:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  2. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  3. Najkrajšie americké národné parky
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  7. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  8. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  9. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  10. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  1. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  2. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  3. Najkrajšie americké národné parky
  4. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  5. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  6. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  7. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  8. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  9. Keď Slováci krotia morský vietor
  10. Ochrana pred tropickou horúčavou
  1. Najkrajšie americké národné parky 15 308
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 10 875
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 6 769
  4. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz? 5 965
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 581
  6. Vizuálny smog je problém 2 759
  7. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 703
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 626
  9. Keď Slováci krotia morský vietor 2 506
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 155

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Pellegrini si pripomenie okupáciu podľa vzoru Fica

Kiska vystúpi s prejavom k okupácii v RTVS o 19:50 hod.

OKUPÁCIA 1968

Zázrak trval päť rokov. Prvá miss šla domov električkou

Socialistická žena nemala vysoké opätky, ale montérky a šatku na hlave.

Neprehliadnite tiež

Stočené kilometre vás nemusia oklamať

Čo prezradí a čo neprezradí počítadlo kilometrov?

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.

Poľský pivovar usadený v parku

Aj Poliaci vedia variť pivo, ale najmä ho vedia dobre spropagovať a predať. Aj cez múzeum.

Podnikať sa dá aj s umením

Otec a syn Smolákovci vedia ako umenia propagovať aj predávať. Pomáhajú im aj granty a sponzori.