Neprestávala som hľadať niečo jedinečné - Dana Votavová

Volám sa Danka a mám 28 rokov. Vediem dynamicky rastúcu spoločnosť, ktorá sa venuje distribúcii, maloobchodnému a veľkoobchodnému predaju prostredníctvom internetu. Spoločnosť riadim iba prostredníctvom internetu a starám sa o sieť mojich eshopov. Distribuujem a dodávam tovar do viac ako 60 obchodov. Som výhradnou distribútorkou viacerých značiek, avšak vlajkovou loďou mojej spoločnosti je holandská značka DOLLY by Le Petit Tom®.

Známa je predovšetkým svojimi DOLLY sukničkami, ktorej som výhradná distribútorka v rámci Slovenska, Česka, Nemecka a Ruska.

Pred tromi rokmi som vyštudovala v Bratislave fakultu architektúry na STUBA. Aj napriek tomu, že som po škole nastúpila do architektonického ateliéru vždy som cítila, že musím svoju lásku k umeniu a k práci s deťmi  spojiť.

Už počas strednej školy som dobrovoľne chodila pracovať do detských táborov a doučovať deti jazyky. Doučovala som hlavne detičky z kórejskej komunity žijúcej na Slovensku. Po rokoch stretávania sa s nimi a rôznymi aktivitami (výlety, kurzy varenia a tradičných remesiel ...) sa mi podarilo nájsť množstvo úžasných ľudí a pomôcť im v integrácii.

Vždy som túžila priniesť na Slovensko niečo nové, iné ako bežne nájdeme v obchodoch, alebo na internete.

Popri zamestnaní som si sama navrhla a zhotovila eshop s detskými hračkami a doplnkami do detskej izbičky.

Oslovila som mnoho dodávateľov a našla krásne produkty, ktoré sa páčili nielen deťom, ale aj dospelým.

Stále som však neprestávala hľadať niečo jedinečné. Pri komunikácii s dodávateľmi som oslovila začínajúcu holandskú návrhárku. Jej módna kolekcia bola ešte v plienkach, ale ja som si ju okamžite zamilovala. Niečo mi hovorilo, že je to presne to, čo hľadám. Skončila som s prácou v architektonickom ateliéri a naplno som sa začala venovať internetovému predaju a šíreniu módnej značky.

DOLLY by Le Petiti Tom® je štýlová kolekcia plná farieb. Jej základom sú sukne, známe aj ako DOLLY sukne, určené pre dievčatká,  teenagerky až po ženy.

Ľudia reagujú na Dolly produkty, tak ako som túžila. Chcela som docieliť to, aby sa dievčatá znovu naučili nosiť sukne. Aby si ich obliekali do škôlky, do školy, na voľné chvíle, proste len tak. Aby sa stali súčasťou každého dievčenského šatníka. Prečo by napríklad mladá mamička nemohla mať sukničku ako jej dcérka? DOLLY sukne robia radosť malým parádniciam, z ktorých sa stávajú princezničky , z dievčat mladé dámy a ženám zvýrazňujú ich ženskosť.

Značka DOLLY postupne rástla a rozširovala sa o ďalšie produkty (šaty, topánky, doplnky...) Aktívne som sa zúčastňovala aj na tvorbe módnej značky. Moje pripomienky, drobné návrhy a prípadné farebné zmeny, ktoré som získavala aj od zákazníčok  boli zapracované do návrhov novej kolekcie.

Postupne som získala výhradné zastúpenie pre Slovensko, Česko, Nemecko a Rusko. S prácou v eshope a na veľtrhoch mi v rámci možností pomáha moja najbližšia rodina.

Navštívili a vystavovali sme na mnohých veľtrhoch od Kolína až po Moskvu. Pri prípravách na prezentáciu produktov využívam svoje umelecké cítenie a technickú zručnosť získanú zo štúdia architektúry. Tvorba albumov z vlastných fotografií produktov a príprava propagačných materiálov sú pre mňa vždy veľkou výzvou a každý veľtrh obrovskou skúsenosťou.

A tak krôčik po krôčiku sa plní môj tajný sen – spraviť z DOLLY sukničky „ dámske RIFLE.“

Za tri roky môjho podnikania na internete sa mi podarilo vytvoriť komunitu ľudí vrámci všetkých trhov, ktorá presahuje počtom fanúšikov 70 000. Dobrovoľným zdielaním fotografií z internetovej stránky a pozitívnymi komentármi  sa neustále rozširuje čaro značky a zároveň mi dodávajú obrovskú dávku pozitívnej energie a chuti do ďalšej práce.

Pred pár dňami som predstavila na stránke moju vlastnú novú módnu značku Lunicité. Zožala veľký úspech a dúfam, že tomu bude tak i naďalej. Mojou víziou je vybudovať z nej úspešnú a obľúbenú značku pre ženy nielen na spomínaných trhoch. Viem, že ma čaká ešte veľmi dlhá cesta, ale je to moja vášeň. Som presvedčená, že aj tie najodvážnejšie ciele sú reálne.

Aký mám na to návod? V noci snívajte, no cez deň napĺňajte svoje sny usilovnou a cieľavedomou prácou... ale to predsa každá skutočná podnikateľka dávno vie :-)

S prianím krásneho dňa,

 

Danka Votavová
www.dadoo.sk
www.lunicite.com
www.lepetittomworld.com
www.dadoo.cz

 

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  9. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  3. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  4. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  5. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  6. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  7. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  8. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  9. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  10. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 15 267
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 10 409
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 221
  4. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 317
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 6 163
  6. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 840
  7. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 5 717
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 4 470
  9. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 4 355
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 3 983

Hlavné správy zo Sme.sk

ŽENA

Chcete vyzerať atraktívnejšie? Mali by ste sa vyspať

Vedci oficiálne potvrdili, že dostatok spánku súvisí s tým, ako pôsobí náš výzor na ostatných.

DOMOV

Policajný odborár: Útočiť na ženu od chrbta nie je normálny zákrok

Ak by mali policajti kvalitnú výbavu, počet incidentov by klesol, tvrdí policajný odborár MARIÁN MAGDOŠKO.

KOMENTÁRE

Ťapákovci uvažujú o lapaní kotlebovcov

Kotlebovcom vraj percentá porastú. Tak radšej seďme a buďme.

KOMENTÁRE

Dni Islamského štátu sú takmer spočítané, ale teror v Európe nezmizne

Radikálni bojovníci sa vracajú do Európy.

Neprehliadnite tiež

Digitálny nomádi pôsobia ako novodobí boháči

Silviu na Bali priviedlo surfovanie, Adam sa presúva za učením sa jazykov, Kristína pre pracovné príležitosti, Zuzanu láka multikultúrna rozmanitosť sveta a manželia Šoralovci v exotike čerpajú energiu a nápady.

Etickí hackeri sa spájajú v biznise

Bezpečnosť na internete je z roka na rok väčšia téma. Systémy a aplikácie aj tých najväčších IT spoločností sú čoraz zložitejšie a zraniteľnejšie.

Bezpečnosť, ktorá sa rodí v absolútnej slobode

Pavol Lupták nie je zaujímavý iba tým, že postavil svoj biznis na hackovaní – prienikoch do rôznych bezpečnostných systémov.

Na našom trhu pôsobia firmy, ktoré ponúkajú klientom riešenia založené na hackovaní

Medzi nimi aj spoločnosť Citadelo, ktorá sa ako jedna z mála špecializuje na bezpečnosť priemyselných komplexov.