Neprestávala som hľadať niečo jedinečné - Dana Votavová

Volám sa Danka a mám 28 rokov. Vediem dynamicky rastúcu spoločnosť, ktorá sa venuje distribúcii, maloobchodnému a veľkoobchodnému predaju prostredníctvom internetu. Spoločnosť riadim iba prostredníctvom internetu a starám sa o sieť mojich eshopov. Distribuujem a dodávam tovar do viac ako 60 obchodov. Som výhradnou distribútorkou viacerých značiek, avšak vlajkovou loďou mojej spoločnosti je holandská značka DOLLY by Le Petit Tom®.

Článok pokračuje pod video reklamou

Známa je predovšetkým svojimi DOLLY sukničkami, ktorej som výhradná distribútorka v rámci Slovenska, Česka, Nemecka a Ruska.

Pred tromi rokmi som vyštudovala v Bratislave fakultu architektúry na STUBA. Aj napriek tomu, že som po škole nastúpila do architektonického ateliéru vždy som cítila, že musím svoju lásku k umeniu a k práci s deťmi  spojiť.

Už počas strednej školy som dobrovoľne chodila pracovať do detských táborov a doučovať deti jazyky. Doučovala som hlavne detičky z kórejskej komunity žijúcej na Slovensku. Po rokoch stretávania sa s nimi a rôznymi aktivitami (výlety, kurzy varenia a tradičných remesiel ...) sa mi podarilo nájsť množstvo úžasných ľudí a pomôcť im v integrácii.

Vždy som túžila priniesť na Slovensko niečo nové, iné ako bežne nájdeme v obchodoch, alebo na internete.

Popri zamestnaní som si sama navrhla a zhotovila eshop s detskými hračkami a doplnkami do detskej izbičky.

Oslovila som mnoho dodávateľov a našla krásne produkty, ktoré sa páčili nielen deťom, ale aj dospelým.

Stále som však neprestávala hľadať niečo jedinečné. Pri komunikácii s dodávateľmi som oslovila začínajúcu holandskú návrhárku. Jej módna kolekcia bola ešte v plienkach, ale ja som si ju okamžite zamilovala. Niečo mi hovorilo, že je to presne to, čo hľadám. Skončila som s prácou v architektonickom ateliéri a naplno som sa začala venovať internetovému predaju a šíreniu módnej značky.

DOLLY by Le Petiti Tom® je štýlová kolekcia plná farieb. Jej základom sú sukne, známe aj ako DOLLY sukne, určené pre dievčatká,  teenagerky až po ženy.

Ľudia reagujú na Dolly produkty, tak ako som túžila. Chcela som docieliť to, aby sa dievčatá znovu naučili nosiť sukne. Aby si ich obliekali do škôlky, do školy, na voľné chvíle, proste len tak. Aby sa stali súčasťou každého dievčenského šatníka. Prečo by napríklad mladá mamička nemohla mať sukničku ako jej dcérka? DOLLY sukne robia radosť malým parádniciam, z ktorých sa stávajú princezničky , z dievčat mladé dámy a ženám zvýrazňujú ich ženskosť.

Značka DOLLY postupne rástla a rozširovala sa o ďalšie produkty (šaty, topánky, doplnky...) Aktívne som sa zúčastňovala aj na tvorbe módnej značky. Moje pripomienky, drobné návrhy a prípadné farebné zmeny, ktoré som získavala aj od zákazníčok  boli zapracované do návrhov novej kolekcie.

Postupne som získala výhradné zastúpenie pre Slovensko, Česko, Nemecko a Rusko. S prácou v eshope a na veľtrhoch mi v rámci možností pomáha moja najbližšia rodina.

Navštívili a vystavovali sme na mnohých veľtrhoch od Kolína až po Moskvu. Pri prípravách na prezentáciu produktov využívam svoje umelecké cítenie a technickú zručnosť získanú zo štúdia architektúry. Tvorba albumov z vlastných fotografií produktov a príprava propagačných materiálov sú pre mňa vždy veľkou výzvou a každý veľtrh obrovskou skúsenosťou.

A tak krôčik po krôčiku sa plní môj tajný sen – spraviť z DOLLY sukničky „ dámske RIFLE.“

Za tri roky môjho podnikania na internete sa mi podarilo vytvoriť komunitu ľudí vrámci všetkých trhov, ktorá presahuje počtom fanúšikov 70 000. Dobrovoľným zdielaním fotografií z internetovej stránky a pozitívnymi komentármi  sa neustále rozširuje čaro značky a zároveň mi dodávajú obrovskú dávku pozitívnej energie a chuti do ďalšej práce.

Pred pár dňami som predstavila na stránke moju vlastnú novú módnu značku Lunicité. Zožala veľký úspech a dúfam, že tomu bude tak i naďalej. Mojou víziou je vybudovať z nej úspešnú a obľúbenú značku pre ženy nielen na spomínaných trhoch. Viem, že ma čaká ešte veľmi dlhá cesta, ale je to moja vášeň. Som presvedčená, že aj tie najodvážnejšie ciele sú reálne.

Aký mám na to návod? V noci snívajte, no cez deň napĺňajte svoje sny usilovnou a cieľavedomou prácou... ale to predsa každá skutočná podnikateľka dávno vie :-)

S prianím krásneho dňa,

 

Danka Votavová
www.dadoo.sk
www.lunicite.com
www.lepetittomworld.com
www.dadoo.cz

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Príloha pre všetkých školákov: Opäť v škole
  2. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  3. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  4. Najkrajšie americké národné parky
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. Keď Slováci krotia morský vietor
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  8. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  9. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  10. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  1. Príloha pre všetkých školákov: Opäť v škole
  2. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz?
  3. Pivovarníci rozdeľujú peniaze
  4. Najkrajšie americké národné parky
  5. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  6. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  7. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  8. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  9. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  10. Keď Slováci krotia morský vietor
  1. Najkrajšie americké národné parky 15 849
  2. Prečo kupovať first moment na exotické destinácie už teraz? 11 099
  3. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 10 580
  4. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 6 341
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 417
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 669
  7. Vizuálny smog je problém 2 383
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 288
  9. Keď Slováci krotia morský vietor 2 164
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 091

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Valka chceli podľa polície len okradnúť. Čo je za vraždami Kuciaka, Tupého či Remiáša?

Čaká sa na prokuratúru, či uverí verzii o vražde právnika.

SVET

Trumpov bývalý právnik priznal finančné podvody pred voľbami

Obvinenia z finančných podvodov zahŕňajú platby dvom ženám.

Neprehliadnite tiež

Bežné školy porušujú práva detí

Existujú aj školy, kde žiak rozhoduje čo, kde a ako sa má učiť

Stočené kilometre vás nemusia oklamať

Čo prezradí a čo neprezradí počítadlo kilometrov?

Kofty s tahini, vitajte v krajine halušiek!

Slováci čoraz viac vyhľadávajú svetové chute.

Nie Sme takí racionálni, ako si myslíme

Behaviorálna ekonómia je moderná veda na vzostupe.

Ako žiť bezpečne s inteligentným alarmom

Moderný alarm dokáže monitorovať aj teplotu v byte, otvárať bránu a je prepojeným na mobil.