Neprestávala som hľadať niečo jedinečné - Dana Votavová

Volám sa Danka a mám 28 rokov. Vediem dynamicky rastúcu spoločnosť, ktorá sa venuje distribúcii, maloobchodnému a veľkoobchodnému predaju prostredníctvom internetu. Spoločnosť riadim iba prostredníctvom internetu a starám sa o sieť mojich eshopov. Distribuujem a dodávam tovar do viac ako 60 obchodov. Som výhradnou distribútorkou viacerých značiek, avšak vlajkovou loďou mojej spoločnosti je holandská značka DOLLY by Le Petit Tom®.

Známa je predovšetkým svojimi DOLLY sukničkami, ktorej som výhradná distribútorka v rámci Slovenska, Česka, Nemecka a Ruska.

Pred tromi rokmi som vyštudovala v Bratislave fakultu architektúry na STUBA. Aj napriek tomu, že som po škole nastúpila do architektonického ateliéru vždy som cítila, že musím svoju lásku k umeniu a k práci s deťmi  spojiť.

Už počas strednej školy som dobrovoľne chodila pracovať do detských táborov a doučovať deti jazyky. Doučovala som hlavne detičky z kórejskej komunity žijúcej na Slovensku. Po rokoch stretávania sa s nimi a rôznymi aktivitami (výlety, kurzy varenia a tradičných remesiel ...) sa mi podarilo nájsť množstvo úžasných ľudí a pomôcť im v integrácii.

Vždy som túžila priniesť na Slovensko niečo nové, iné ako bežne nájdeme v obchodoch, alebo na internete.

Popri zamestnaní som si sama navrhla a zhotovila eshop s detskými hračkami a doplnkami do detskej izbičky.

Oslovila som mnoho dodávateľov a našla krásne produkty, ktoré sa páčili nielen deťom, ale aj dospelým.

Stále som však neprestávala hľadať niečo jedinečné. Pri komunikácii s dodávateľmi som oslovila začínajúcu holandskú návrhárku. Jej módna kolekcia bola ešte v plienkach, ale ja som si ju okamžite zamilovala. Niečo mi hovorilo, že je to presne to, čo hľadám. Skončila som s prácou v architektonickom ateliéri a naplno som sa začala venovať internetovému predaju a šíreniu módnej značky.

DOLLY by Le Petiti Tom® je štýlová kolekcia plná farieb. Jej základom sú sukne, známe aj ako DOLLY sukne, určené pre dievčatká,  teenagerky až po ženy.

Ľudia reagujú na Dolly produkty, tak ako som túžila. Chcela som docieliť to, aby sa dievčatá znovu naučili nosiť sukne. Aby si ich obliekali do škôlky, do školy, na voľné chvíle, proste len tak. Aby sa stali súčasťou každého dievčenského šatníka. Prečo by napríklad mladá mamička nemohla mať sukničku ako jej dcérka? DOLLY sukne robia radosť malým parádniciam, z ktorých sa stávajú princezničky , z dievčat mladé dámy a ženám zvýrazňujú ich ženskosť.

Značka DOLLY postupne rástla a rozširovala sa o ďalšie produkty (šaty, topánky, doplnky...) Aktívne som sa zúčastňovala aj na tvorbe módnej značky. Moje pripomienky, drobné návrhy a prípadné farebné zmeny, ktoré som získavala aj od zákazníčok  boli zapracované do návrhov novej kolekcie.

Postupne som získala výhradné zastúpenie pre Slovensko, Česko, Nemecko a Rusko. S prácou v eshope a na veľtrhoch mi v rámci možností pomáha moja najbližšia rodina.

Navštívili a vystavovali sme na mnohých veľtrhoch od Kolína až po Moskvu. Pri prípravách na prezentáciu produktov využívam svoje umelecké cítenie a technickú zručnosť získanú zo štúdia architektúry. Tvorba albumov z vlastných fotografií produktov a príprava propagačných materiálov sú pre mňa vždy veľkou výzvou a každý veľtrh obrovskou skúsenosťou.

A tak krôčik po krôčiku sa plní môj tajný sen – spraviť z DOLLY sukničky „ dámske RIFLE.“

Za tri roky môjho podnikania na internete sa mi podarilo vytvoriť komunitu ľudí vrámci všetkých trhov, ktorá presahuje počtom fanúšikov 70 000. Dobrovoľným zdielaním fotografií z internetovej stránky a pozitívnymi komentármi  sa neustále rozširuje čaro značky a zároveň mi dodávajú obrovskú dávku pozitívnej energie a chuti do ďalšej práce.

Pred pár dňami som predstavila na stránke moju vlastnú novú módnu značku Lunicité. Zožala veľký úspech a dúfam, že tomu bude tak i naďalej. Mojou víziou je vybudovať z nej úspešnú a obľúbenú značku pre ženy nielen na spomínaných trhoch. Viem, že ma čaká ešte veľmi dlhá cesta, ale je to moja vášeň. Som presvedčená, že aj tie najodvážnejšie ciele sú reálne.

Aký mám na to návod? V noci snívajte, no cez deň napĺňajte svoje sny usilovnou a cieľavedomou prácou... ale to predsa každá skutočná podnikateľka dávno vie :-)

S prianím krásneho dňa,

 

Danka Votavová
www.dadoo.sk
www.lunicite.com
www.lepetittomworld.com
www.dadoo.cz

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Hovoriaci prekladač reči do vrecka Langie - až 52 jazykov!
  2. Nezabudnite na sporenie na dôchodok! Ušetríte na daniach
  3. Nestíhate nakupovať darčeky?
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  5. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  6. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  7. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  8. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  9. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti
  10. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  1. Nezabudnite na sporenie na dôchodok! Ušetríte na daniach
  2. Nestíhate nakupovať darčeky?
  3. Riešenie kolízií áut - exkluzivní autokamera MiVue 766 WiFi
  4. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  5. Problém s darčekom? 10 perfektných tipov na Vianočné darčeky!
  6. Slovensko bude vo svete reprezentovať projekt Zachráň včely
  7. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  8. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  9. Moderný hotel, kde sa cítite ako doma
  10. Vedecká rada k 80. výročiu SvF STU v Bratislave
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 69 199
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 17 734
  3. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska 10 824
  4. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 10 155
  5. Takto vyzerá miesto, odkiaľ k nám putuje slovenské hovädzie 9 480
  6. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur 5 821
  7. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád 4 029
  8. Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch 3 919
  9. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia 3 599
  10. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti 2 605

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Sulík: Ja som skutočný poctivý autentický bojovník za záujmy Slovenska

O Kočnerovej nahrávke Gorily nehovoril hneď aj preto, aby SaS nepriťažil.

Dobré ráno

Dobré ráno: Hľadali sme Jána Slotu, našli chobotnicu majetkov

Pôvodne sme chceli len počuť jeho vyjadrenie.

Stĺpček Petra Schutza

Prepisovanie štatistík robí z pomáhať a chrániť paródiu

Manipulované štatistiky sú zničujúcou byrokratizáciou systému.

Neprehliadnite tiež

Darčeky sa sypú (aj) z e-shopov

Mnohé e-shopy začali kampaň pred sviatkami skôr.

Ako vplývajú Vianoce na ekonomiku

Obchodníci si význam sviatkov uvedomujú a pripravujú sa oveľa skôr.

Všetko môžu vidieť, počuť, ohmatať. Učenie zážitkom, nenudí

Montessori postupy „skúšala“ najprv doma na dcére.

Loď Noe je pre nich ako člen rodiny

Manželov Šulcovcov pozná na Baťovom kanáli každý