Je výhra byť on-line?

Riešenie s ľudským prístupom

Nie je to tak dávno, čo som objavila očarujúci svet on-line podnikania. Na prvý pohľad ponúkal jednoduché riešenie ako rýchlo nájsť ľudí, ktorí sa o tému šťastie zaujímajú. Podľa promo vety z on-line vzdelávania, do ktorého som spontánne naskočila, som si mohla...

... vďaka internetu zjednodušiť život

Zatiaľ to o zjednodušení veľmi nie je. Množstvo učenia a práce, zatiaľ neodpovedá výsledkom. Napriek tejto skutočnosti, som možno na prvý pohľad vďaka neosobnému on-line svetu získala množstvo zručností, priateľov, kontaktov.

V roku 2014 sa podarili dve úžasné kampane

V obidvoch sa potvrdilo: spojenie on-line systému komunikácie a ľudského prístupu zaručuje rýchlejšie zvyšovanie úrovne šťastia v živote človeka. Na druhej strane jeho rýchlosť a nutnosť neustáleho „on-line“ spojenia s týmto svetom, môže nešťastie aj zvyšovať. Je výhra informovať, či predávať on-line?

Oceňujúca vlastnosť nových médií

V obidvoch typoch kampaní sociálnej, či predajnej sa potvrdila jedna veľmi oceňujúca vlastnosť nových médií, rýchlosť. Vďaka on-line systémom pri  6 – 4 týždňovej kampani vieme dosiahnuť rovnaké výsledky, na ktoré sme pred „on-line“ dobou  potrebovali 2-3 mesiace.

Video silný pomocník

Video ako jeden on-line marketingových nástrojov sa dotýka potenciálneho zákazníka  v troch rozhodujúcich bodoch vnímania: vizuálneho, emocionálneho i audio. Dobrým príkladom je smiecho video, ktoré vyčarí úsmev na tvári divákov.

Energia a disciplína v jednom

V každej kampani sa spája veľmi veľa energie a je takou malou transformáciou. Nielen pre zákazníkov, ktorí sa učia nové poznatky, ale aj pre tých čo ju robia. Krátkosť času a technická náročnosť prípravných procesov si vyžaduje silnú disciplínu celého tímu.

Vráťme sa k otázke

Je výhra informovať, či predávať on-line? Na trhu stále fungujú systémy, ktoré sú postavené len na osobných vzťahoch, napr. v MLM systémoch, či maklérskej činnosti. I keď prvé lastovičky nových médií už prichádzajú aj do týchto biznisov.

Opäť sa potvrdilo pravidlo

Aj v prípade on-line podnikania sa ukázalo pravidlo harmónie prvkov komunikácie s cieľovou skupinou a dôležitosť budovania vzťahu so zákazníkom. Tak ako vidieť z výsledkov kampane Video Academy Reality a aj z kampane Summitu šťastného života, dôležitá je dôvera zákazníka. Platí to pre on-line ale aj off-line podnikanie. 

Som ochotný investovať?

Každý podnikateľ, ktorý dôveruje svojmu zákazníkovi a chce rýchlejšie osloviť svoju cieľovú skupinu, by si mal pri využívaní  nových médií položiť dve základné otázky: som ochotný investovať množstvo času, energie do vzdelávania, či mám dostatok peňazí na zaplatenie agentúry?

PS: Práve on-line môže byť to, čo ho od konkurencie odlíši, pokiaľ sa v danom segmente nové médiá nepoužívajú. 

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  2. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  3. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  10. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  1. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  2. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  3. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  4. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  7. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  8. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  9. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 14 916
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 10 078
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 9 458
  4. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 6 292
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 279
  6. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 5 797
  7. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 5 461
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 4 774
  9. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 113
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 4 039

Hlavné správy zo Sme.sk

ŽENA

Chcete vyzerať atraktívnejšie? Mali by ste sa vyspať

Vedci oficiálne potvrdili, že dostatok spánku súvisí s tým, ako pôsobí náš výzor na ostatných.

DOMOV

Kiska, Kaliňák či Matovič. Ako reagujú politici na návrh na rozpustenie ĽSNS

Smer pripomína Adolfa Hitlera, Most-híd hovorí o logickom kroku.

KOMENTÁRE

Porážkou Islamského štátu teror v Európe nezmizne

Radikálni bojovníci prehrávajú a vracajú sa do svojich domov v Európe.

Neprehliadnite tiež

Etickí hackeri sa spájajú v biznise

Bezpečnosť na internete je z roka na rok väčšia téma. Systémy a aplikácie aj tých najväčších IT spoločností sú čoraz zložitejšie a zraniteľnejšie.

Bezpečnosť, ktorá sa rodí v absolútnej slobode

Pavol Lupták nie je zaujímavý iba tým, že postavil svoj biznis na hackovaní – prienikoch do rôznych bezpečnostných systémov.

Na našom trhu pôsobia firmy, ktoré ponúkajú klientom riešenia založené na hackovaní

Medzi nimi aj spoločnosť Citadelo, ktorá sa ako jedna z mála špecializuje na bezpečnosť priemyselných komplexov.

Ako vzniká veľký knižný festival na Slovensku? A ako samotné vydavateľstvo?

Niekedy svižnejšie, než by sa mohlo zdať. Najmä ak sa stretnú ľudia s podobnými záujmami a nasmerujú spoločnú energiu na cieľ, ktorý má zmysel.