Je výhra byť on-line?

Riešenie s ľudským prístupom

Nie je to tak dávno, čo som objavila očarujúci svet on-line podnikania. Na prvý pohľad ponúkal jednoduché riešenie ako rýchlo nájsť ľudí, ktorí sa o tému šťastie zaujímajú. Podľa promo vety z on-line vzdelávania, do ktorého som spontánne naskočila, som si mohla...

... vďaka internetu zjednodušiť život

Zatiaľ to o zjednodušení veľmi nie je. Množstvo učenia a práce, zatiaľ neodpovedá výsledkom. Napriek tejto skutočnosti, som možno na prvý pohľad vďaka neosobnému on-line svetu získala množstvo zručností, priateľov, kontaktov.

Článok pokračuje pod video reklamou

V roku 2014 sa podarili dve úžasné kampane

V obidvoch sa potvrdilo: spojenie on-line systému komunikácie a ľudského prístupu zaručuje rýchlejšie zvyšovanie úrovne šťastia v živote človeka. Na druhej strane jeho rýchlosť a nutnosť neustáleho „on-line“ spojenia s týmto svetom, môže nešťastie aj zvyšovať. Je výhra informovať, či predávať on-line?

Oceňujúca vlastnosť nových médií

V obidvoch typoch kampaní sociálnej, či predajnej sa potvrdila jedna veľmi oceňujúca vlastnosť nových médií, rýchlosť. Vďaka on-line systémom pri  6 – 4 týždňovej kampani vieme dosiahnuť rovnaké výsledky, na ktoré sme pred „on-line“ dobou  potrebovali 2-3 mesiace.

Video silný pomocník

Video ako jeden on-line marketingových nástrojov sa dotýka potenciálneho zákazníka  v troch rozhodujúcich bodoch vnímania: vizuálneho, emocionálneho i audio. Dobrým príkladom je smiecho video, ktoré vyčarí úsmev na tvári divákov.

Energia a disciplína v jednom

V každej kampani sa spája veľmi veľa energie a je takou malou transformáciou. Nielen pre zákazníkov, ktorí sa učia nové poznatky, ale aj pre tých čo ju robia. Krátkosť času a technická náročnosť prípravných procesov si vyžaduje silnú disciplínu celého tímu.

Vráťme sa k otázke

Je výhra informovať, či predávať on-line? Na trhu stále fungujú systémy, ktoré sú postavené len na osobných vzťahoch, napr. v MLM systémoch, či maklérskej činnosti. I keď prvé lastovičky nových médií už prichádzajú aj do týchto biznisov.

Opäť sa potvrdilo pravidlo

Aj v prípade on-line podnikania sa ukázalo pravidlo harmónie prvkov komunikácie s cieľovou skupinou a dôležitosť budovania vzťahu so zákazníkom. Tak ako vidieť z výsledkov kampane Video Academy Reality a aj z kampane Summitu šťastného života, dôležitá je dôvera zákazníka. Platí to pre on-line ale aj off-line podnikanie. 

Som ochotný investovať?

Každý podnikateľ, ktorý dôveruje svojmu zákazníkovi a chce rýchlejšie osloviť svoju cieľovú skupinu, by si mal pri využívaní  nových médií položiť dve základné otázky: som ochotný investovať množstvo času, energie do vzdelávania, či mám dostatok peňazí na zaplatenie agentúry?

PS: Práve on-line môže byť to, čo ho od konkurencie odlíši, pokiaľ sa v danom segmente nové médiá nepoužívajú. 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 554
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 374
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 11 002
  4. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 10 703
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 609
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 382
  7. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 4 227
  8. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 4 086
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 4 063
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 722

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Fico v dueli so Sulíkom: Váš konkurent nie je Smer

Sulík pripomínal Ficovi minulé výroky.

PLUS

Šéfka Bielej noci: Niečím prebijeme aj New York

Na Slovensku sú ľudia podľa umelcov zvedavejší ako v Paríži.

ŽENA

Dana Košická: Každá herečka rada preskočí hranie naiviek

V seriáli stvárňuje rolu vrchnej sestry.

Neprehliadnite tiež

Walesa stále navštevuje svoje väzenie, dnes má štyri hviezdy

Hotelový rezort Arłamów láka novú oligarchiu.

Interiérová dizajnérka sa k tvorbe šperkov dostala náhodne

Nosí šperky rada, sama sebe je živou vizitkou. Východiskom tvorby šperkárky a interiérovej dizajnérky Tatiany Lesajovej je originálna štruktúra prírodného materiálu, z ktorej vytvára unikát.

Stará vila dostala novú tvár. Prerábali tak, aby z nej vyhodili čo najmenej

Vznik projektu, ktorý pristupuje citlivo k spoločnosti a životnému prostrediu, môže plniť úlohu prvej lastovičky.

Nebankovky našli nový biznis model

Nekalé praktiky v požičiavaní nezmizli.

Stovky eur môžete dostať za dvojeurovú mincu

Euro je nepochybne tvrdšia mena ako koruna. Mince niektorých štátov majú pre zberateľov dokonca až stonásobne vyššiu hodnotu, ako je nominálna.