Je výhra byť on-line?

Riešenie s ľudským prístupom

Nie je to tak dávno, čo som objavila očarujúci svet on-line podnikania. Na prvý pohľad ponúkal jednoduché riešenie ako rýchlo nájsť ľudí, ktorí sa o tému šťastie zaujímajú. Podľa promo vety z on-line vzdelávania, do ktorého som spontánne naskočila, som si mohla...

... vďaka internetu zjednodušiť život

Zatiaľ to o zjednodušení veľmi nie je. Množstvo učenia a práce, zatiaľ neodpovedá výsledkom. Napriek tejto skutočnosti, som možno na prvý pohľad vďaka neosobnému on-line svetu získala množstvo zručností, priateľov, kontaktov.

V roku 2014 sa podarili dve úžasné kampane

V obidvoch sa potvrdilo: spojenie on-line systému komunikácie a ľudského prístupu zaručuje rýchlejšie zvyšovanie úrovne šťastia v živote človeka. Na druhej strane jeho rýchlosť a nutnosť neustáleho „on-line“ spojenia s týmto svetom, môže nešťastie aj zvyšovať. Je výhra informovať, či predávať on-line?

Oceňujúca vlastnosť nových médií

V obidvoch typoch kampaní sociálnej, či predajnej sa potvrdila jedna veľmi oceňujúca vlastnosť nových médií, rýchlosť. Vďaka on-line systémom pri  6 – 4 týždňovej kampani vieme dosiahnuť rovnaké výsledky, na ktoré sme pred „on-line“ dobou  potrebovali 2-3 mesiace.

Video silný pomocník

Video ako jeden on-line marketingových nástrojov sa dotýka potenciálneho zákazníka  v troch rozhodujúcich bodoch vnímania: vizuálneho, emocionálneho i audio. Dobrým príkladom je smiecho video, ktoré vyčarí úsmev na tvári divákov.

Energia a disciplína v jednom

V každej kampani sa spája veľmi veľa energie a je takou malou transformáciou. Nielen pre zákazníkov, ktorí sa učia nové poznatky, ale aj pre tých čo ju robia. Krátkosť času a technická náročnosť prípravných procesov si vyžaduje silnú disciplínu celého tímu.

Vráťme sa k otázke

Je výhra informovať, či predávať on-line? Na trhu stále fungujú systémy, ktoré sú postavené len na osobných vzťahoch, napr. v MLM systémoch, či maklérskej činnosti. I keď prvé lastovičky nových médií už prichádzajú aj do týchto biznisov.

Opäť sa potvrdilo pravidlo

Aj v prípade on-line podnikania sa ukázalo pravidlo harmónie prvkov komunikácie s cieľovou skupinou a dôležitosť budovania vzťahu so zákazníkom. Tak ako vidieť z výsledkov kampane Video Academy Reality a aj z kampane Summitu šťastného života, dôležitá je dôvera zákazníka. Platí to pre on-line ale aj off-line podnikanie. 

Som ochotný investovať?

Každý podnikateľ, ktorý dôveruje svojmu zákazníkovi a chce rýchlejšie osloviť svoju cieľovú skupinu, by si mal pri využívaní  nových médií položiť dve základné otázky: som ochotný investovať množstvo času, energie do vzdelávania, či mám dostatok peňazí na zaplatenie agentúry?

PS: Práve on-line môže byť to, čo ho od konkurencie odlíši, pokiaľ sa v danom segmente nové médiá nepoužívajú. 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  2. Tablet nie je na všetko, ale v tomto dokáže zázraky
  3. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov
  4. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  5. Investment Advisory Guide for Slovakia
  6. Jazdili sme na novom Volkswagene T-Cross!
  7. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka
  8. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019
  9. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov
  10. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali
  1. Tablet nie je na všetko, ale v tomto dokáže zázraky
  2. Recenze youtubera JeezyJ: jak dopadla autokamera Mio MiVue 785 ?
  3. Burza pracovných príležitostí opäť na Stavebnej fakulte STU
  4. Počet ochorení na rakovinu stále stúpa. Nepodceňujte prevenciu
  5. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  6. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov
  7. Forum Prešov má platné stavebné povolenie a začína s výstavbou
  8. Slávnostná inaugurácia rektora a dekanov fakúlt EU v Bratislave
  9. Investment Advisory Guide for Slovakia
  10. Ako naučiť vaše deti správne zaobchádzať s peniazmi?
  1. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka 27 777
  2. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 21 408
  3. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov 21 124
  4. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov 17 990
  5. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019 13 597
  6. Tablet nie je na všetko, ale v tomto dokáže zázraky 12 771
  7. Prievidzská firma je malý zázrak. Uznáva ju americké letectvo 11 147
  8. Netradičná dovolenka? Plavba Stredomorím aj s letenkami v cene 7 230
  9. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali 6 880
  10. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov 6 806

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Mistrík odstúpil z prezidentského súboja, podporil Čaputovú

Mistríkovo rozhodnutie ocenil aj prezident Kiska a tiež podporil Čaputovú.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Toto by Čaputová nemala zahodiť

Po dvadsiatich rokoch môže prvé kolo vyhrať blok mimo Smeru a HZDS.

AUTO

Prichádza malé SUV Škoda Kamiq. Aké sú naše prvé dojmy?

Zaboduje priestorom aj bohatou výbavou.

Neprehliadnite tiež

Mäkké zručnosti budú v budúcnosti najviac cenené

Ako zmeniť školy, aby držali krok s dobou?

Roboty v budúcnosti učiteľom ušetria čas, aby sa mohli študentom viac venovať osobne

Všetky odtiene zelenej rastú v srdci Malajzie

V krajine čajových plantáží.

Marketing potrebuje trocha punku

V reklame je veľa balastu, ale tie najlepšie si ľudia zapamätajú.

Dvadsať rokov podnikajú vo výrobe sóje bez eurofondov a ekologicky

Najväčším hitom v predajni sú akékoľvek zrná, strukoviny a všetky druhy ovsených vločiek.

Zuzana Csériová v obchode u Vážky

Zo starého oblečenia vyrábajú izolácie do domov a áut

Textilný odpad sa dá zrecyklovať viacerými spôsobmi.