Je výhra byť on-line?

Riešenie s ľudským prístupom

Nie je to tak dávno, čo som objavila očarujúci svet on-line podnikania. Na prvý pohľad ponúkal jednoduché riešenie ako rýchlo nájsť ľudí, ktorí sa o tému šťastie zaujímajú. Podľa promo vety z on-line vzdelávania, do ktorého som spontánne naskočila, som si mohla...

... vďaka internetu zjednodušiť život

Zatiaľ to o zjednodušení veľmi nie je. Množstvo učenia a práce, zatiaľ neodpovedá výsledkom. Napriek tejto skutočnosti, som možno na prvý pohľad vďaka neosobnému on-line svetu získala množstvo zručností, priateľov, kontaktov.

V roku 2014 sa podarili dve úžasné kampane

V obidvoch sa potvrdilo: spojenie on-line systému komunikácie a ľudského prístupu zaručuje rýchlejšie zvyšovanie úrovne šťastia v živote človeka. Na druhej strane jeho rýchlosť a nutnosť neustáleho „on-line“ spojenia s týmto svetom, môže nešťastie aj zvyšovať. Je výhra informovať, či predávať on-line?

Oceňujúca vlastnosť nových médií

V obidvoch typoch kampaní sociálnej, či predajnej sa potvrdila jedna veľmi oceňujúca vlastnosť nových médií, rýchlosť. Vďaka on-line systémom pri  6 – 4 týždňovej kampani vieme dosiahnuť rovnaké výsledky, na ktoré sme pred „on-line“ dobou  potrebovali 2-3 mesiace.

Video silný pomocník

Video ako jeden on-line marketingových nástrojov sa dotýka potenciálneho zákazníka  v troch rozhodujúcich bodoch vnímania: vizuálneho, emocionálneho i audio. Dobrým príkladom je smiecho video, ktoré vyčarí úsmev na tvári divákov.

Energia a disciplína v jednom

V každej kampani sa spája veľmi veľa energie a je takou malou transformáciou. Nielen pre zákazníkov, ktorí sa učia nové poznatky, ale aj pre tých čo ju robia. Krátkosť času a technická náročnosť prípravných procesov si vyžaduje silnú disciplínu celého tímu.

Vráťme sa k otázke

Je výhra informovať, či predávať on-line? Na trhu stále fungujú systémy, ktoré sú postavené len na osobných vzťahoch, napr. v MLM systémoch, či maklérskej činnosti. I keď prvé lastovičky nových médií už prichádzajú aj do týchto biznisov.

Opäť sa potvrdilo pravidlo

Aj v prípade on-line podnikania sa ukázalo pravidlo harmónie prvkov komunikácie s cieľovou skupinou a dôležitosť budovania vzťahu so zákazníkom. Tak ako vidieť z výsledkov kampane Video Academy Reality a aj z kampane Summitu šťastného života, dôležitá je dôvera zákazníka. Platí to pre on-line ale aj off-line podnikanie. 

Som ochotný investovať?

Každý podnikateľ, ktorý dôveruje svojmu zákazníkovi a chce rýchlejšie osloviť svoju cieľovú skupinu, by si mal pri využívaní  nových médií položiť dve základné otázky: som ochotný investovať množstvo času, energie do vzdelávania, či mám dostatok peňazí na zaplatenie agentúry?

PS: Práve on-line môže byť to, čo ho od konkurencie odlíši, pokiaľ sa v danom segmente nové médiá nepoužívajú. 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Jedli ste už ružovú čokoládu?
  2. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom
  3. Dobrým anjelom aj vďaka pár klikom na Instagrame
  4. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne
  5. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny
  6. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur
  7. Maurícius, Maldivy, Thajsko. Plavte sa po Indickom oceáne a Ázii
  8. Audi Q3 druhej generácie: akcia na úvod
  9. Sviatky a voľné dni 2019: Využite ich naplno a oddychujte viac
  10. Zrážka s lyžiarom na svahu Vás môže vyjsť poriadne draho
  1. Pozvánka na udeľovanie ceny – ABF Slovakia Bakalár 2018
  2. Jedli ste už ružovú čokoládu?
  3. Deň otvorených dverí Stavebnej fakulty STU
  4. Hlas Schwarzeneggera v autokameře Mio MiVue J85 WiFi vás ochrání
  5. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom
  6. Dobrým anjelom aj vďaka pár klikom na Instagrame
  7. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne
  8. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny
  9. Rozhodujú činy!
  10. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur
  1. Maurícius, Maldivy, Thajsko. Plavte sa po Indickom oceáne a Ázii 13 362
  2. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny 12 262
  3. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur 11 549
  4. Sviatky a voľné dni 2019: Využite ich naplno a oddychujte viac 9 332
  5. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v Ománe? 6 202
  6. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom 5 021
  7. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne 3 506
  8. Zrážka s lyžiarom na svahu Vás môže vyjsť poriadne draho 3 443
  9. Audi Q3 druhej generácie: akcia na úvod 3 296
  10. Úbytok stromov je obrovský. Na záchranu stačí päťdesiat eur 3 254

Hlavné správy zo Sme.sk

Prečo je Ústavný súd dôležitý?

Ústavný súd: Kandidát Radovan Hrádek zastupoval Kotlebu

Radovan Hrádek dlhodobo pracuje pre ĽSNS

Dobré ráno

Dobré ráno: Čo urobí nový zákon s kolobežkármi

Ako skompiluje nový cestný zákon život kolobežkárom.

DOMOV

Trabelssie: So Slotom sa stretávam, bavíme sa o babách

Zatiaľ nemá víziu o budúcnosti bývalého Priora v Bratislave.

Neprehliadnite tiež

Prevratná páska na čepele hokejok mieri do NHL

Idea aj finálna úprava produktu vzniká na Slovensku.

Liečil kŕčové žily jedným vpichom na Slovensku prvý

František Žernovický nechce z kŕčových žíl robiť komerciu.