Šavelová Katarína

K online podnikaniu ma inšpirovala moja práca. Online marketingu sa venujem takmer šesť rokov, prvé štyri roky som pracovala pre viac spoločností na rôznych pracovných pozíciách. Pred tým som dokonca pracovala ako sekretárka v personálnej spoločnosti a po večeroch som ešte brigádovala v ďalšej práci, peniažky boli potrebné najmä keď žijete v prvom ročníku VŠ na internáte a máte sny o precestovanom lete. :-)

Všeobecne si na tieto roky spomínam ako na krásne aktívne obdobie, kedy som stíhala naraz študovať, pracovať, ale aj zabávať sa s priateľmi, čo je v živote študenta veľmi dôležité. :-) Rozhodujúcim zlomom, kedy sa zmenila moja záľuba v online marketingu na vášeň bolo obdobie, keď som pochopila, že jedine online marketing je dokonale merateľný, keď viete ako na to, viete presne vyčísliť náklady a výnosy z každej online kampane, z každej reklamy na internete, či dokonca z každej aktivity, ktorú ste vykonali.

Vtedy mi došlo, že snáď každý musí chcieť tak skvelý marketingový produkt, alebo službu, navyše neporovnateľne lacnejšiu s inými formami reklamy a z ktorej priamo vidieť výsledky. Ani vtedy som však ešte úplne neuvažovala nad začatím podnikania, podnikať som plánovala až po realizácií iných plánov ako napríklad vyštudovať (paradoxom je, že som vyštudovala Financie na Národohospodárskej fakulte Ekonomickej Univerzity v Bratislave, čo vôbec nesúvisí s tým, čo robím), nabrať veľa pracovných skúseností, vydať sa, mať deti a po materskej založiť niečo vlastné.

K podnikaniu ma vlastne prinútili ohlasy mojich priateľov a známych, ktorí potrebovali online marketingové služby, neskôr sa ozývali už aj známych známi a tak bolo potrebné založiť živnosť, keďže som zarábala už aj popri zamestnaní. Najskôr som podnikala ako Katarína Šavelová v štýle “poznám jednu slečnu čo robí SEO a internetový marketing” neskôr prišiel zlom, keď som dostala prvý “vyhadzov” pod zámienkou, že som nezapadla do tímu. Vtedy mi došlo, že pracovať s ľuďmi, ktorí sa v skutočnosti nechcú posúvať ďalej a je im dobre na svojich vyhriatych miestečkách nemá význam.

Prišla som na to, že práca pre niekoho iného ma ubíja, potláča moju motiváciu a chuť pracovať. Tak prišla na svet firma RUonline. Bolo to v lete 2009, mala som 23 rokov. RUonline zobrazuje skratky z anglického ARE YOU ONLINE? Hlavnou myšlienkou je zabezpečiť, aby webstránky našich klientov boli naozaj online.

Prostredníctvom Go to market stratégie, je našou úlohou “prevrátiť” marketingové oddelenia vo firmách na ruby. Cieľom je rozbehnúť klientove online marketingové aktivity, spolupracovať na HR aktivitách pri prijímaní kvalifikovaných ľudí, školenia, postupné presuny zodpovednosti na nových kvalifikovaných ľudí a v konečnej fáze zabezpečiť kompletný chod online marketingových aktivít spoločnosti bez akýchkoľvek pomocných zásahov – jednoducho povedané, pripravíme klientovi online prostredie, založíme mu kampane, naučíme ho čo s tým má robiť a v konečnom dôsledku na neho kampane presunieme (pokiaľ chce).

Pôsobíme hlavne v Bratislave a v okolí, aj keď miesto podnikania je registrované v Banskej Bystrici, kde tiež fungujeme. Strach z podnikania nemám, vyrastala som v podnikateľskom prostredí prakticky od malička, rodičia vlastnia už takmer 20 rokov úspešnú prekladateľskú a tlmočnícku agentúru.

Mamina má navyše psychologické vzdelanie, liberálny spôsob výchovy mi otvoril úplne iné obzory, v ktorých som sa mohla realizovať. V prvom rade som si vždy verila a tvrdo som si šla za svojim. Ciele sa potom napĺňali jeden po druhom.

Dnes sa riadim dvoma zlatými pravidlami. Porovnávať sa treba so silnejšími, aby ste si stanovili vyššie ciele, druhé pravidlo je skôr otázkou ktorú si dávam vtedy keď mám pochybnosti – Čo by som robila keby som sa nebála?

Šavelová Katarína

www.RUonline.sk

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  2. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  3. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  4. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  5. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  8. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  9. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  10. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 7 335
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 595
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 5 487
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 4 041
  5. Kam do tepla v januári? 2 525
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 296
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 262
  8. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 142
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 305
  10. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 1 153

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Televízia, kam Babiš a Zeman utekajú pred dotieravými otázkami

Politické diskusie nemajú na Barrandove veľkú sledovanosť, no sú lacné a zvyšujú prestíž moderátora.

DOMOV

Bitkári v škole v Demandiciach skončili, spolužiaci aj tak pykajú

Žiaci z obcí Lontov a Ipeľský Sokolec naďalej chodia do Demandíc.

KOMENTÁRE

Fico aj Danko sa zmenia na vítačov. To si pozrieme

Blíži sa čas, keď vláda bude musieť obhájiť príchod ekonomických migrantov.

EKONOMIKA

Slovensko je pre nás kľúčové, plánujeme naberať nových ľudí (rozhovor)

Spoločnosť Adient vyrába sedadlá pre automobilový priemysel.

Neprehliadnite tiež

Investujte do výskumu. Vráti sa vám to.

Budúcnosť majú firmy, ktoré prinesú aplikácie najmä v oblastiach analýzy dát a umelej inteligencie. Tvrdí to Ornit Shinarová, ktorá v banke Citi v Izraeli vedie akcelerátor rizikového investovania.

V Nórsku nepotrebujete hotovosť. Stačí vám karta či mobil

Peňaženky Nórov či Švédov nie sú plné mincí, ale skôr kariet. Aj tie však z peňaženiek miznú, nahrádzajú ich mobily.

Pracoval na ropnej plošine. Tie peniaze nie sú zadarmo

Z každej strany sa sypú príbehy mladých ľudí, ktorí sú ochotní vzdať sa všetkého, aby zistili, či vedia svoje najväčšie túžby premeniť na skutočnosť. Slovák Andrej Tichý tak urobil v čase, keď to ešte ani zďaleka nebolo trendom.

Ako si vybrať životnú poistku

Pri výbere životného poistenia sa zamerajte na riziká, poistnú sumu, dĺžku a cenu. Životné poistenie je zložitý produkt, aj preto ho poisťovne zatiaľ neponúkajú online.

Manažovala hotely v Afrike, Ázii i v Európe. Teraz šéfuje vo Vysokých Tatrách

„V každom hoteli sú stoly, stoličky, postele. Rozdiel je v ľuďoch. Oni sú najsilnejší kapitál,“ myslí si Kathrin Noll, riaditeľka päťhviezdičkového Grand Hotela Kempinski na Štrbskom Plese.