Šavelová Katarína

K online podnikaniu ma inšpirovala moja práca. Online marketingu sa venujem takmer šesť rokov, prvé štyri roky som pracovala pre viac spoločností na rôznych pracovných pozíciách. Pred tým som dokonca pracovala ako sekretárka v personálnej spoločnosti a po večeroch som ešte brigádovala v ďalšej práci, peniažky boli potrebné najmä keď žijete v prvom ročníku VŠ na internáte a máte sny o precestovanom lete. :-)

Všeobecne si na tieto roky spomínam ako na krásne aktívne obdobie, kedy som stíhala naraz študovať, pracovať, ale aj zabávať sa s priateľmi, čo je v živote študenta veľmi dôležité. :-) Rozhodujúcim zlomom, kedy sa zmenila moja záľuba v online marketingu na vášeň bolo obdobie, keď som pochopila, že jedine online marketing je dokonale merateľný, keď viete ako na to, viete presne vyčísliť náklady a výnosy z každej online kampane, z každej reklamy na internete, či dokonca z každej aktivity, ktorú ste vykonali.

Článok pokračuje pod video reklamou

Vtedy mi došlo, že snáď každý musí chcieť tak skvelý marketingový produkt, alebo službu, navyše neporovnateľne lacnejšiu s inými formami reklamy a z ktorej priamo vidieť výsledky. Ani vtedy som však ešte úplne neuvažovala nad začatím podnikania, podnikať som plánovala až po realizácií iných plánov ako napríklad vyštudovať (paradoxom je, že som vyštudovala Financie na Národohospodárskej fakulte Ekonomickej Univerzity v Bratislave, čo vôbec nesúvisí s tým, čo robím), nabrať veľa pracovných skúseností, vydať sa, mať deti a po materskej založiť niečo vlastné.

K podnikaniu ma vlastne prinútili ohlasy mojich priateľov a známych, ktorí potrebovali online marketingové služby, neskôr sa ozývali už aj známych známi a tak bolo potrebné založiť živnosť, keďže som zarábala už aj popri zamestnaní. Najskôr som podnikala ako Katarína Šavelová v štýle “poznám jednu slečnu čo robí SEO a internetový marketing” neskôr prišiel zlom, keď som dostala prvý “vyhadzov” pod zámienkou, že som nezapadla do tímu. Vtedy mi došlo, že pracovať s ľuďmi, ktorí sa v skutočnosti nechcú posúvať ďalej a je im dobre na svojich vyhriatych miestečkách nemá význam.

Prišla som na to, že práca pre niekoho iného ma ubíja, potláča moju motiváciu a chuť pracovať. Tak prišla na svet firma RUonline. Bolo to v lete 2009, mala som 23 rokov. RUonline zobrazuje skratky z anglického ARE YOU ONLINE? Hlavnou myšlienkou je zabezpečiť, aby webstránky našich klientov boli naozaj online.

Prostredníctvom Go to market stratégie, je našou úlohou “prevrátiť” marketingové oddelenia vo firmách na ruby. Cieľom je rozbehnúť klientove online marketingové aktivity, spolupracovať na HR aktivitách pri prijímaní kvalifikovaných ľudí, školenia, postupné presuny zodpovednosti na nových kvalifikovaných ľudí a v konečnej fáze zabezpečiť kompletný chod online marketingových aktivít spoločnosti bez akýchkoľvek pomocných zásahov – jednoducho povedané, pripravíme klientovi online prostredie, založíme mu kampane, naučíme ho čo s tým má robiť a v konečnom dôsledku na neho kampane presunieme (pokiaľ chce).

Pôsobíme hlavne v Bratislave a v okolí, aj keď miesto podnikania je registrované v Banskej Bystrici, kde tiež fungujeme. Strach z podnikania nemám, vyrastala som v podnikateľskom prostredí prakticky od malička, rodičia vlastnia už takmer 20 rokov úspešnú prekladateľskú a tlmočnícku agentúru.

Mamina má navyše psychologické vzdelanie, liberálny spôsob výchovy mi otvoril úplne iné obzory, v ktorých som sa mohla realizovať. V prvom rade som si vždy verila a tvrdo som si šla za svojim. Ciele sa potom napĺňali jeden po druhom.

Dnes sa riadim dvoma zlatými pravidlami. Porovnávať sa treba so silnejšími, aby ste si stanovili vyššie ciele, druhé pravidlo je skôr otázkou ktorú si dávam vtedy keď mám pochybnosti – Čo by som robila keby som sa nebála?

Šavelová Katarína

www.RUonline.sk

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. OMV má riešenie na neohlásených kuriérov
  2. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  3. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  4. Prežije tisícročia. Papier vyrábajú 2000 rokov starou metódou
  5. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní
  6. Objavte silu Q10 a zredukujte vrásky počas 4 týždňov
  7. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami
  8. SME pripravení na komunálne voľby vo veľkom štýle
  9. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí
  10. Rozhodnite v sobotu o starostoch aj o svojom dôchodku!
  1. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  2. Odborná exkurzia po vodných stavbách v Českej republike
  3. Diskusný stôl na tému Energetická certifikácia budov
  4. Druhy ochranných známok
  5. OMV má riešenie na neohlásených kuriérov
  6. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  7. Prežije tisícročia. Papier vyrábajú 2000 rokov starou metódou
  8. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní
  9. Modesta Real Estate úspešne sprostredkovala obchodnú transakciu
  10. Už viete, čo spravíte s ojazdenými, letnými pneumatikami?
  1. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 25 383
  2. Prežije tisícročia. Papier vyrábajú 2000 rokov starou metódou 24 242
  3. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 18 620
  4. SME pripravení na komunálne voľby vo veľkom štýle 9 709
  5. Rozhodnite v sobotu o starostoch aj o svojom dôchodku! 9 097
  6. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 8 147
  7. Neukladajte si nič, čo vás môže ohroziť. Ako zabezpečiť telefón? 7 952
  8. 5 brigád, ktoré pomôžu v budúcej kariére 6 833
  9. 8 vecí, ktoré môžu ohroziť úspešné podnikanie 6 546
  10. Objavte silu Q10 a zredukujte vrásky počas 4 týždňov 3 816