Šavelová Katarína

K online podnikaniu ma inšpirovala moja práca. Online marketingu sa venujem takmer šesť rokov, prvé štyri roky som pracovala pre viac spoločností na rôznych pracovných pozíciách. Pred tým som dokonca pracovala ako sekretárka v personálnej spoločnosti a po večeroch som ešte brigádovala v ďalšej práci, peniažky boli potrebné najmä keď žijete v prvom ročníku VŠ na internáte a máte sny o precestovanom lete. :-)

Všeobecne si na tieto roky spomínam ako na krásne aktívne obdobie, kedy som stíhala naraz študovať, pracovať, ale aj zabávať sa s priateľmi, čo je v živote študenta veľmi dôležité. :-) Rozhodujúcim zlomom, kedy sa zmenila moja záľuba v online marketingu na vášeň bolo obdobie, keď som pochopila, že jedine online marketing je dokonale merateľný, keď viete ako na to, viete presne vyčísliť náklady a výnosy z každej online kampane, z každej reklamy na internete, či dokonca z každej aktivity, ktorú ste vykonali.

Vtedy mi došlo, že snáď každý musí chcieť tak skvelý marketingový produkt, alebo službu, navyše neporovnateľne lacnejšiu s inými formami reklamy a z ktorej priamo vidieť výsledky. Ani vtedy som však ešte úplne neuvažovala nad začatím podnikania, podnikať som plánovala až po realizácií iných plánov ako napríklad vyštudovať (paradoxom je, že som vyštudovala Financie na Národohospodárskej fakulte Ekonomickej Univerzity v Bratislave, čo vôbec nesúvisí s tým, čo robím), nabrať veľa pracovných skúseností, vydať sa, mať deti a po materskej založiť niečo vlastné.

K podnikaniu ma vlastne prinútili ohlasy mojich priateľov a známych, ktorí potrebovali online marketingové služby, neskôr sa ozývali už aj známych známi a tak bolo potrebné založiť živnosť, keďže som zarábala už aj popri zamestnaní. Najskôr som podnikala ako Katarína Šavelová v štýle “poznám jednu slečnu čo robí SEO a internetový marketing” neskôr prišiel zlom, keď som dostala prvý “vyhadzov” pod zámienkou, že som nezapadla do tímu. Vtedy mi došlo, že pracovať s ľuďmi, ktorí sa v skutočnosti nechcú posúvať ďalej a je im dobre na svojich vyhriatych miestečkách nemá význam.

Prišla som na to, že práca pre niekoho iného ma ubíja, potláča moju motiváciu a chuť pracovať. Tak prišla na svet firma RUonline. Bolo to v lete 2009, mala som 23 rokov. RUonline zobrazuje skratky z anglického ARE YOU ONLINE? Hlavnou myšlienkou je zabezpečiť, aby webstránky našich klientov boli naozaj online.

Prostredníctvom Go to market stratégie, je našou úlohou “prevrátiť” marketingové oddelenia vo firmách na ruby. Cieľom je rozbehnúť klientove online marketingové aktivity, spolupracovať na HR aktivitách pri prijímaní kvalifikovaných ľudí, školenia, postupné presuny zodpovednosti na nových kvalifikovaných ľudí a v konečnej fáze zabezpečiť kompletný chod online marketingových aktivít spoločnosti bez akýchkoľvek pomocných zásahov – jednoducho povedané, pripravíme klientovi online prostredie, založíme mu kampane, naučíme ho čo s tým má robiť a v konečnom dôsledku na neho kampane presunieme (pokiaľ chce).

Pôsobíme hlavne v Bratislave a v okolí, aj keď miesto podnikania je registrované v Banskej Bystrici, kde tiež fungujeme. Strach z podnikania nemám, vyrastala som v podnikateľskom prostredí prakticky od malička, rodičia vlastnia už takmer 20 rokov úspešnú prekladateľskú a tlmočnícku agentúru.

Mamina má navyše psychologické vzdelanie, liberálny spôsob výchovy mi otvoril úplne iné obzory, v ktorých som sa mohla realizovať. V prvom rade som si vždy verila a tvrdo som si šla za svojim. Ciele sa potom napĺňali jeden po druhom.

Dnes sa riadim dvoma zlatými pravidlami. Porovnávať sa treba so silnejšími, aby ste si stanovili vyššie ciele, druhé pravidlo je skôr otázkou ktorú si dávam vtedy keď mám pochybnosti – Čo by som robila keby som sa nebála?

Šavelová Katarína

www.RUonline.sk

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  4. Už aj seniori presadajú do SUV
  5. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  6. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  7. Bratislava gets a new public space and park
  8. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  9. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  10. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 28 038
  2. Ako sme jazdili v socializme 3 051
  3. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 2 437
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 947
  5. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 540
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 533
  7. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 1 482
  8. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 343
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 294
  10. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 1 239

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Obec, kde sa nestrácajú eurofondy, stavia wellness centrum

Starosta Raslavíc Marek Rakoš dokázal za dva roky vybudovať 80 pracovných miest pre sociálne slabé skupiny.

DOMOV

Kaliňák prečkáva Plavčana v zahraničí, dosiaľ šlo o jeho hlavu

Minister vnútra je už dlhšie na dovolenke.

SVET

Stala sa nehoda? Treba natáčať

Prácu záchranárov komplikujú ľudia, ktorí sa chcú pochváliť zábermi.

Neprehliadnite tiež

K jedlu patrí aj dobré víno

To sa však ťažko vysvetľuje tým, ktorí delia vína maximálne na biele a červené.

Svätojurskí vinári, ktorí dorábajú víno od polovice 18. storočia

Takmer pätnásť rokov spoločného podnikania rodín Dubovských a Grančičových viedlo k úspešnému a stále rastúcemu biznisu s vínom značky zloženej z mien oboch majiteľov.

Budujú prvý dom s vertikálnym porastom na fasáde

Podstatou projektu je to, že na fasáde domu budú rásť stromy, kríky a tráva, ktoré budú neoddeliteľnou súčasťou architektúry.

Ako efektívne sporiť na dôchodok

Pre Slovensko znamenajú švajčiarske dôchodky často spomínané klišé. Majú však ďaleko od reality. Dôvodom pritom nie je legislatívne prostredie, ale pasivita mladých, ktorí sa o svoju budúcnosť veľmi nestarajú.