Šavelová Katarína

K online podnikaniu ma inšpirovala moja práca. Online marketingu sa venujem takmer šesť rokov, prvé štyri roky som pracovala pre viac spoločností na rôznych pracovných pozíciách. Pred tým som dokonca pracovala ako sekretárka v personálnej spoločnosti a po večeroch som ešte brigádovala v ďalšej práci, peniažky boli potrebné najmä keď žijete v prvom ročníku VŠ na internáte a máte sny o precestovanom lete. :-)

Všeobecne si na tieto roky spomínam ako na krásne aktívne obdobie, kedy som stíhala naraz študovať, pracovať, ale aj zabávať sa s priateľmi, čo je v živote študenta veľmi dôležité. :-) Rozhodujúcim zlomom, kedy sa zmenila moja záľuba v online marketingu na vášeň bolo obdobie, keď som pochopila, že jedine online marketing je dokonale merateľný, keď viete ako na to, viete presne vyčísliť náklady a výnosy z každej online kampane, z každej reklamy na internete, či dokonca z každej aktivity, ktorú ste vykonali.

Vtedy mi došlo, že snáď každý musí chcieť tak skvelý marketingový produkt, alebo službu, navyše neporovnateľne lacnejšiu s inými formami reklamy a z ktorej priamo vidieť výsledky. Ani vtedy som však ešte úplne neuvažovala nad začatím podnikania, podnikať som plánovala až po realizácií iných plánov ako napríklad vyštudovať (paradoxom je, že som vyštudovala Financie na Národohospodárskej fakulte Ekonomickej Univerzity v Bratislave, čo vôbec nesúvisí s tým, čo robím), nabrať veľa pracovných skúseností, vydať sa, mať deti a po materskej založiť niečo vlastné.

K podnikaniu ma vlastne prinútili ohlasy mojich priateľov a známych, ktorí potrebovali online marketingové služby, neskôr sa ozývali už aj známych známi a tak bolo potrebné založiť živnosť, keďže som zarábala už aj popri zamestnaní. Najskôr som podnikala ako Katarína Šavelová v štýle “poznám jednu slečnu čo robí SEO a internetový marketing” neskôr prišiel zlom, keď som dostala prvý “vyhadzov” pod zámienkou, že som nezapadla do tímu. Vtedy mi došlo, že pracovať s ľuďmi, ktorí sa v skutočnosti nechcú posúvať ďalej a je im dobre na svojich vyhriatych miestečkách nemá význam.

Prišla som na to, že práca pre niekoho iného ma ubíja, potláča moju motiváciu a chuť pracovať. Tak prišla na svet firma RUonline. Bolo to v lete 2009, mala som 23 rokov. RUonline zobrazuje skratky z anglického ARE YOU ONLINE? Hlavnou myšlienkou je zabezpečiť, aby webstránky našich klientov boli naozaj online.

Prostredníctvom Go to market stratégie, je našou úlohou “prevrátiť” marketingové oddelenia vo firmách na ruby. Cieľom je rozbehnúť klientove online marketingové aktivity, spolupracovať na HR aktivitách pri prijímaní kvalifikovaných ľudí, školenia, postupné presuny zodpovednosti na nových kvalifikovaných ľudí a v konečnej fáze zabezpečiť kompletný chod online marketingových aktivít spoločnosti bez akýchkoľvek pomocných zásahov – jednoducho povedané, pripravíme klientovi online prostredie, založíme mu kampane, naučíme ho čo s tým má robiť a v konečnom dôsledku na neho kampane presunieme (pokiaľ chce).

Pôsobíme hlavne v Bratislave a v okolí, aj keď miesto podnikania je registrované v Banskej Bystrici, kde tiež fungujeme. Strach z podnikania nemám, vyrastala som v podnikateľskom prostredí prakticky od malička, rodičia vlastnia už takmer 20 rokov úspešnú prekladateľskú a tlmočnícku agentúru.

Mamina má navyše psychologické vzdelanie, liberálny spôsob výchovy mi otvoril úplne iné obzory, v ktorých som sa mohla realizovať. V prvom rade som si vždy verila a tvrdo som si šla za svojim. Ciele sa potom napĺňali jeden po druhom.

Dnes sa riadim dvoma zlatými pravidlami. Porovnávať sa treba so silnejšími, aby ste si stanovili vyššie ciele, druhé pravidlo je skôr otázkou ktorú si dávam vtedy keď mám pochybnosti – Čo by som robila keby som sa nebála?

Šavelová Katarína

www.RUonline.sk

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  2. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  3. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  4. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  7. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  10. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 14 027
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 735
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 294
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 546
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 914
  6. Moskva alebo Petrohrad? 2 400
  7. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 312
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 2 110
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 787
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 692

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Na náramok treba myslieť, Rusko nemôže zájsť ani na viedenské vianočné trhy

Pavol Rusko je siedmym občanom, ktorý dostal monitorovací náramok bez odsúdenia.

DOMOV

Danko v dume dvoril Rusom, keď prekrúcajú ´68, mlčí

Danko je absolútne mimo reality, ohodnotil proruský sentiment politológ.

KOMENTÁRE

Srebrenica stále pripomína, že Európa nemusí byť imúnna

Mladič sa pred spravodlivosťou nakoniec neschoval.

Neprehliadnite tiež

Chcem po sebe zanechať stopu

Už ako študent pracoval herec Marko Igonda pre Holywood. V roku 2008 ho európska porota vybrala ako vychádzajúcu hviezdu súčasného filmu. Po zahraničných projektoch by rád pomohol slovenskému filmu.

Od Pokémonu k inteligentným okuliarom v smartfóne

Hra Pokémon GO ukázala, že budúcnosť je už tu. Rozšírenú realitu si môže užiť každý, stačí k tomu smartfón, a tak marketéri už poškuľujú po novom mocnom nástroji.

Ako si Nová cvernovka na seba zarobila

Cvernovkári sa v ich novej budove bývalej strednej školy na Račianskej ulici už udomácnili a za rok sa dostali k udržateľnému modelu financovania.

Developer, ktorý sa špecializuje na dostupné bývanie

Preslávili ich bratislavské Tri veže. Dnes stavajú novú mestkú štvrť Slnečnice v Petržalke. O význach pre developerov sa Profit zhováral so Štefanom Belešom, šéfom spoločnosti Cresco.

V jednom berlínskom hosteli sa spí na území Severnej Kórey

City Hostel Berlin v diplomatickej štvrti Berlína vybudovali a prevádzkujú Severokórejci na pôde veľvyslanectva KĽDR. Turisti o tom zväčša nevedia.