Seth Godin začína (r)evolúciu v publikovaní kníh

Najvernejší zákazníci sú odmeňovaní a nie sú dojnými kravami na peniaze

Verím, že každý bloger a človek, ktorý sa zaujíma o biznis a marketing, pozná ikonu svetového formátu Setha Godina. Jeho vášeň pre každodenné blogovanie, štedré zdieľanie jeho vedomostí a postrehov je priam nákazlivá. Sethov blog číta denne viac ako 300 tisíc ľudí a každá z jeho dvanástich kníh sa stala bestsellerom.

Seth bloguje každý deň a je pre mňa veľkou inšpiráciou, keďže ja som svoj prvý blog napísala pred viac ako troma rokmi a odvtedy som neprestala veriť v silu internetu, sociálnych sietí a to aj v momentoch, keď to väčšina ľudí v mojom okolí to nazývala nezmyslom, stratou času, či bublinou, ktorá rýchlo praskne. Aj preto by som chcela svoj pilotný blog na tomto fóre venovať práve Sethovi Godinovi.

Článok pokračuje pod video reklamou

O čom píše Seth Godin a aká je jeho filozofia ?

Seth píše o tom, kam smeruje svet, biznis a marketing v post-industriálnej dobe, v ktorej momentálne žijeme. Čo konkrétne Seth myslí pod názvom post industriálna doba, je veľmi jasne a stručne vysvetlené v jeho krátkom interview s Andrew Keenom z portálu TechCrunch. Miliarda ľudí má k dispozícii “továreň”, v ktorej môžu môžeme produkovať a tvoriť úžasné veci, a tou fabrikou je laptop a internetové pripojenie. Je len a len na nás, ako túto možnosť využijeme.

Domino projekt je novou platformou a distribučným kanálom pre vydávanie kníh

Seth je veľkým zástancom nových nápadov, ktoré sú odvážne natoľko, že sa neboja zatriasť status quo a zabehané štandardy. Presne, takýto charakter má aj jeho najnovší projekt The Domino Project.

Prvým viac ako odvážnym krokom projektu bolo januárové vyhlásenie na ich web stránke o odmietnutí New York Times bestseller zoznamu. Premiérovou „domino knihou“ vydanou bez tzv. „middle man“, čiže bez kamenného vydavateľského domu je Sethova kniha Poke the Box. O čom presne bude, vám povie sám autor v tomto videu.

Najvernejší zákazníci sú odmeňovaní a nie sú dojnými kravami na peniaze.

Pozoruhodná je aj stratégia „odmeny za pozornosť“ , ktorá zníži cenu knihy o 1 USD za každých 5000 nových odberateľov newsletter-a Domino projektu. Momentálne klesla cena na 7,99 USD z pôvodných 9,99 USD a cieľom je dostať sa na 1 USD za knihu, t.j. keď sa 50 tisíc ľudí dobrovoľne prihlási a bude mať záujem odoberať novinky o Domino projekte. Môžete, tak urobiť aj vy, tu.

[Update 22.02.2011] Cena Kindle verzie knihy Poke the Box je teraz 1 USD -> keď si ju objednáte do 1. marca. Nevadí ak nemáte čítačku Kindle. Knihu si aj tak môžete kúpiť v Kindle formáte a prečítať si ju cez Amazon Kindle aplikáciu na vašom desktope, mobile, či tablete. Ponáhľajte sa, máte ešte 6 dní.

Virtuálny PR „Domino Street Team“ má slovenské zastúpenie

Posledný januárový týždeň bolo „vyhlásené pátranie“ po členoch globálneho Domino Street Team-u, ktorí by mali mať za úlohu pomôcť s domino efektom, čiže šírením slova o projekte v rámci okruhu svojho vplyvu prostredníctvom svojich virtuálnych sietí. Neváhala som ani sekundu a obratom som vyplnila prihlášku, s tým, že som si v duchu povedala: „ Bez ohľadu na to či ma vyberú z tisícok uchádzačov alebo nie, aj tak budem o Sethovom umení blogovať a tweetovať, keďže si jeho prácu veľmi vážim“ , veď som s ním v kontakte už druhý rok aj vďaka tomu, že Seth už párkrát nechal koment na mojom anglickom blogu Inspiring Shipments. Ostala som ani obarená, keď som o týždeň na to našla vo svojom inboxe email potvrdzujúci, že ma vybrali do Domino Street Teamu. Poctená som bola ešte viac, keď som zistila v akej vyberanej spoločnosti som sa ocitla, keď som čítala profily „Street Team ľudí“ na blogu od Daniela Deckera sumarizujúci jeho nadšenie z možnosti byť súčasťou Domino projektu.

Už teraz sa teším na spoluprácu s ľuďmi okolo Setha Godina a verím, že sa v budúcnosti budem  aj s  vami môcť podeliť s týmito novými skúsenosťami.

A čo vy? Sledujete tvorbu Setha Godina? Čítali ste niektoré z jeho kníh? Ak áno, ktoré? Čo si myslíte, o Domino projekte vy? Kúpili by ste si knihu od "neznámeho" autora, ak by vám ju odporučil váš známy, Seth Godin alebo Domino projekt alebo radšej dáte na odporúčania zoznamov ako New York Times?

Teším sa na vaše inšpiratívne reakcie.

i.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Virtuálne sídlo v Bratislave
  2. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  3. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  4. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  5. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  6. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  7. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  8. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  9. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 16 985
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 978
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 484
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 725
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 711
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 599
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 230
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 092
  9. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 5 910
  10. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 953

Hlavné správy zo Sme.sk

Neprehliadnite tiež

Priemyselný park vo Vlkanovej má ekologický príbeh

V minulosti chceli vyrábať elektromobil, dnes stavajú na službách investorom.

Banky budú viac požičiavať firmám

Domácnosti si vďaka novým pravidlám požičajú o niečo komplikovanejšie. Jednoduchou úvahou možno dospieť k tomu, že voľné kapacity sa banky pokúsia využiť inak.

Maďarské melóny a husacia pečeň s prívlastkom

Orosházska husacia pečeň i medešský melón sú pre zákazníka známkou kvality.

Kúpil dom a za suseda získal národnú kultúrnu pamiatku

Náhodou našiel kľúče, ktoré sa hodili do zámok dverí budov vážnice a klopačky, národnej kultúrnej pamiatky pri Liptovskom Hrádku.