Čo by ste mali vedieť... o cukre

Alebo prečo bude sladkých vecí ubúdať

Po alkohole a cigaretách sa časom medzi „lúzerské“ artefakty zaradia aj sladené sýtené nápoje, nech sú akejkoľvek najhodnotnejšej svetovej značky. Experti z Harvardovej školy verejného zdravia našli prekvapujúce spojenie medzi pitím takýchto nápojov a agresivitou mestských tínedžerov. „Šokovalo nás, keď sme videli, aká jasná je to väzba,“ priznal profesor David Hemenway. Napríklad z detí, ktoré vypili 14 plechoviek týždenne, nosilo nôž alebo strelnú zbraň až 43 percent a 58 percent bolo násilných voči okoliu. Naopak tie, čo si týždenne dopriali najviac jednu plechovku, mali polovičné hodnoty. Samozrejme, cukor z limonád nie je hlavným dôvodom nosenia násilia. Výskum sa zameral na mladých ľudí z istej bostonskej problémovej štvrte, a tak pitie limonád je skôr známkou iných, vážnejších problémov. Deti, ktoré sú z akéhokoľvek dôvodu násilnícke, radi siahnu po cigaretách, alkohole a prekvapujúco aj po plechovkách sladených nápojov, ktoré sú v reklame také „cool“.

Najčítanejšie na Profit


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 17 833
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 8 539
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 549
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 236
  5. Kam do tepla v januári? 1 836
  6. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 1 703
  7. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 591
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 469
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 1 441
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 921

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Štefunko: Nešiel by som do toho, keby som mal byť bezvýznamný hráč

Predseda novej strany Progresívne Slovensko si trúfa vo voľbách na 15 percent. Kandidátov chce nasadiť už do tohtoročných komunáliek.

KOMENTÁRE

Štefunkov test politických zákonitostí

Vyzerá to, ako keby cielene trolovali voličov nezaujímavými témami.

Neprehliadnite tiež

Značka fast fashion, ktorá nemá sklady

Logistika a distribúcia sú silnými tromfmi obchodného modelu značky Zara, ktorý sa stal vzorom pre trend rýchlej módy.

Rýchla móda dnes nemá alternatívu

Móda sa celkom zbláznila. Jednu vec si poriadne ani neoblečiete a už sa z výkladov na vás pozerá nový, vraj trendovejší. Konceptu rýchlej módy vo všetkom protirečí luxusná, ktorá vlastne z módy nikdy nevychádza.

Investujte do výskumu. Vráti sa vám to.

Budúcnosť majú firmy, ktoré prinesú aplikácie najmä v oblastiach analýzy dát a umelej inteligencie. Tvrdí to Ornit Shinarová, ktorá v banke Citi v Izraeli vedie akcelerátor rizikového investovania.

V Nórsku nepotrebujete hotovosť. Stačí vám karta či mobil

Peňaženky Nórov či Švédov nie sú plné mincí, ale skôr kariet. Aj tie však z peňaženiek miznú, nahrádzajú ich mobily.

Pracoval na ropnej plošine. Tie peniaze nie sú zadarmo

Z každej strany sa sypú príbehy mladých ľudí, ktorí sú ochotní vzdať sa všetkého, aby zistili, či vedia svoje najväčšie túžby premeniť na skutočnosť. Slovák Andrej Tichý tak urobil v čase, keď to ešte ani zďaleka nebolo trendom.