Návod na predaj kvapiek dažďa

Nápad robí aj nepohodu sexi

Dvaja horali dychčia, lebo kamsi vlečú obrovský kameň. Lúkou i po lese, osamote i pred nechápajúcimi zrakmi pocestných, v zime i v lete, hore kopcom, dole kopcom, na slnku i v daždi. Možno ich to už prestalo baviť, alebo nevládali cez potok, ale je fakt, že ho hodili do vody. Netušili, že vlastne vytvorili kamenný mostík, po ktorom môže turista poľahky preskočiť z brehu na breh.

Je fakt, že vo švajčiarskych horách dosť často prší. Ale je fakt, že Švajčiari dokážu z tejto nepríjemnosti urobiť udalosť, ktorá môže byť sexi. Snažili sa to dokázať reklamným filmom o množstve krásnych podôb kvapiek dažďa. Mala to byť reklamná upútavka zahraničných profesionálnych predajcov na STM, svetovom veľtrhu ponúk dovoleniek vo Švajčiarsku i reklamný spot do televízií.

Dôležitý je totiž uhol, z ktorého človek tie kvapky cíti i nápad, ako dážď prežiť. Môže sa totiž pokojne stať, že človek sa trepe lanovkou do výšky 2 970 metrov na vrch Schilthornu. Len preto, aby sa z terasy, kde sa v šesťdesiatych rokoch nakrúcal šiesty dramatický príbeh agenta 007 Jamesa Bonda V tajnej službe Jej veličenstva, pokochal výhľadom na dvesto švajčiarskych alpských končiarov. Vystúpi však z lanovky a vidí, že nielen že prší, ale že ani nič nevidí, lebo panorámu ukrýva hmla. Na zahrešenie však nie je čas, pretože domáci volajú na odškodné – pohárik švajčiarskeho sektu, pravú švajčiarsku čokoládu a v suchu pod kupolou mu ponúknu všetky končiare nafotené vo farbe tak, ako by ich videl, keby bolo vidno. A pridajú relaxačnú hudbu. Zaskočený hosť sa nemračí a dokonca rád otvorí peňaženku. Aby si dal bondovsko-švajčiarske raňajky s miestnymi syrmi, klobáskami, vajíčkami a domácim chlebom.

Akokoľvek by si našinec myslel, že Švajčiarsko sa vo svete predáva samé a automaticky, Švajčiari si to nemyslia. Sú presvedčení, že aj nádherná príroda potrebuje príbeh na prilákanie a nápad, a aj je vonku nepohoda, ktorá k prírode patrí. Švajčiari sú odjakživa ľudia do nepohody a vedia ju využiť vo svoj prospech. Výrobu prvých hodiniek k ním priniesli Nemci, ktorým sa zdalo, že nemecký hodinár je pridrahý. Biedni švajčiarski horali sa neurazili, nezaťali a prevalcovali svet.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Čo majú študovať naše deti, aby si v budúcnosti našli prácu?
  2. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  3. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  4. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  5. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  6. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre
  7. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti
  8. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  9. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  10. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia
  1. Slovensko bude vo svete reprezentovať projekt Zachráň včely
  2. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  3. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  4. Moderný hotel, kde sa cítite ako doma
  5. Vedecká rada k 80. výročiu SvF STU v Bratislave
  6. Stavebná fakulta STU má učebňu na 3D tlač a virtuálnu realitu
  7. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  8. Hovoriaci systém priblíži zrakovo znevýhodneným expozíciu múzea
  9. Slovensko spieva koledy
  10. Workshop Inštitútu Ronalda Coasa na EU v Bratislave
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 59 268
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 15 743
  3. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia 11 660
  4. Takto vyzerá miesto, odkiaľ k nám putuje slovenské hovädzie 9 927
  5. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 8 969
  6. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur 5 783
  7. Geológ: recykláciu umelého kopca v Slnečniciach sledujeme denne 4 245
  8. Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch 3 881
  9. Nový cestovný poriadok ŽSR z vášho regiónu v denníku SME 3 800
  10. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska 3 710