Byť jediný na palube... a nebyť miliardár

Náhoda je blbec alebo ako zažiť one man show v lietadle

Druhého novembra mal Čech Jaroslav Komínek namierené do Berlína. Cez Prahu a letecky. Potreboval tam byť načas, nemal čas sa piplať do Viedne, a tak let z Brna do Prahy prišiel vhod.

Na palube lietadla sedel sám, s osobným príhovorom kapitána a exkluzívnym bezpečnostným výkladom stevardky. Ak sa pýtate, šampus v cene nebol a Jaroslava Komínka nehľadajte ani v excentrických rebríčkoch najbohatších Čechov pána Motejlka. Zaúradovala totiž komicky smiešna náhoda a roztrasená letecká ekonomika.

Načo lietať, keď nám kážu šetriť.

Vzkriesenej linke medzi Brnom a Prahou sa totiž ešte nedarí tak, ako prevádzkovatelia plánovali, ani na 33-miestnych lietadlách. Hoci prevádzkovateľ Central Connect Airlines – Job Air zatiaľ stíska prsty v lepšie zajtrajšky, J. Komínek má dobrý zážitok – už vie, ako sa sami na palube zrejme nudia zbohatlíci. „Když jsem čekal na čas odletu a díval se na ten rej lidí kolem, říkal jsem si v duchu, kolik lidí a energie se spotřebuje na let jediného člověka, přeci jen to je trošku zvláštní,“ vyjadril sa pre Mladú Frontu Dnes.

Celá náhodná hodinová šou má však hlbší odkaz. Netlač slona do krehkej ekonomiky! Nebuď rebelant, radšej poslúchni starších! S plných bruchom v obedných hodinách nelietaj! A predovšetkým, nedaj sa odradiť negatívnou reklamou, v dnešnom biznise je totiž lepšia ako tá pozitívna! (O letenkách Central Connect Airlines – Job Air vie vďaka „one man show“ na palube oveľa viac ľudí a ešte tento rok začína lietať z Prahy do Lipska a poľskej Poznane.)

Náhoda je blbec, hoci  človeku napadne, či J. Komínek nebol najatý a prevádzkovateľ expert na to, ako netradične osloviť verejnú mienku. Každopádne, vďačný marketing...

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Profit

Inzercia - Tlačové správy

  1. Rok 2019: Začína sa éra informačného osvietenstva
  2. Nový úver na trhu pomôže vášmu biznisu napredovať
  3. Vyznáte sa v novom označovaní palív?
  4. Masívna ofenzíva barcelonskej značky v segmente SUV
  5. Jednoduchý návod, ako mať v roku 2019 viac peňazí
  6. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny
  7. Jedli ste už ružovú čokoládu?
  8. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom
  9. Dobrým anjelom aj vďaka pár klikom na Instagrame
  10. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne
  1. Masívna ofenzíva barcelonskej značky v segmente SUV
  2. Vyznáte sa v novom označovaní palív?
  3. Vyhlásenie Vedeckej rady EU v Bratislave
  4. 5 skvelých interiérových trendov pre rok 2019
  5. Functional spaces for creative dwellers
  6. Nový úver na trhu pomôže vášmu biznisu napredovať
  7. Jednoduchý návod, ako mať v roku 2019 viac peňazí
  8. Rok 2019: Začína sa éra informačného osvietenstva
  9. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny
  10. Pozvánka na udeľovanie ceny – ABF Slovakia Bakalár 2018
  1. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny 20 476
  2. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny 15 797
  3. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur 12 867
  4. Jednoduchý návod, ako mať v roku 2019 viac peňazí 12 586
  5. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom 8 816
  6. Sviatky a voľné dni 2019: Využite ich naplno a oddychujte viac 7 709
  7. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne 6 272
  8. Jedli ste už ružovú čokoládu? 6 224
  9. Maurícius, Maldivy, Thajsko. Plavte sa po Indickom oceáne a Ázii 4 217
  10. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v Ománe? 2 460

Hlavné správy zo Sme.sk

Dobré ráno

Dobré ráno: Zabije trikrát viac Slovákov ako autonehody

Ako funguje očkovanie a prečo sú antivakcinačné hnutia.

Komentár Zuzany Kepplovej

Prečo si Tóth myslí, že nepochybil

Podľa Kočnerovho informátora žiadny verejný záujem neexistuje.

Neprehliadnite tiež

Bankári predpokladajú, že už januárové pravidlá obmedzia dostupnosť hypoték

Tí, čo nezískajú úver, sa nestratia zo dňa na deň.

Prevratná páska na čepele hokejok mieri do NHL

Idea aj finálna úprava produktu vzniká na Slovensku.